2012. február 6., hétfő

Közlemény...

Sziasztok!
Azt hiszem, ez lesz az utolsó bejegyzésem ezen a blogon. Sajnálom, de azt hiszem, hogy nincs ihletem folytatni a történetet. Egyszerűen nem tudom leírni, amire gondolok, úgy, hogy az valamennyire elképzelhető legyen. :/ Nem fogom törölni az oldalt, hogy bármikor vissza tudjatok ide járni, ha akartok, de én már nem hiszem, hogy írni fogok ide bejegyzéseket. Ez az utolsó.
Most pedig jöjjön egy összegzés:
- Nagyon szépen köszönöm a kommenteket, amiket Tőletek kaptam, emlékszem, annyira örültem, amikor a legelső komit megkaptam, az egész napom fel volt dobva. :)
- Köszönöm, hogy majdnem 17.000-ren kattintottak az oldalamra. A legtöbb nézettség persze Magyarországról jött, de a második legtöbb Dániából és a harmadik pedig Romániából. Ezt fontosnak tartottam megemlíteni, hisz ez olyan nagy örömmel tölt el. :) Nagyon köszönöm Mindenkinek!<33
- A blog összesen 21 fejezetet élt meg, komolyan nem hittem volna. :)
- Köszönöm a 38 komit, amit Tőletek kaptam!!! :)
- Köszönöm a 21 rendszeres olvasót! :)
- Köszönöm azoknak, akik végig kísérték a történetem, és megajándékoztak egy-egy komival. :)
- És végül, de nem utolsó sorban Köszönöm a Tetszik gomb sokszoros lenyomását! :)
Nem felejtem el Ericet, hiszen még mindig nagyon szeretem, és a másik blogomat, ahol csak a karakter szerepét alakítja, nem fogom abbahagyni, legalábbis még nem tervezem. :)
Sajnálom még egyszer. :/
Utolsó-ezer csók Minden Kedves Olvasómnak! :)
Sziasztok!<333

4 megjegyzés:

  1. Úristen! Nem hiszem el! Most borzasztóan elkeserítettél! Minden nap fölnéztem a blogra hátha van már új fejezet és most, hogy tudom, hogy nem lesz több, nem tudom mit fogok csinálni! :( Imádtam a történetedet és ahh.. nem tudom szavakba önteni..!! Nagyon sajnálom tényleg! :( Puszi: Viki

    VálaszTörlés
  2. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ezt nemteheted meg velem/velünk miért!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Már észrevettem h sokan kezdik abbbahagyni de már teis kérlek neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kérlek az iszonyatos lenne ha befejeznéd.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Fontosnak tartottam, hogy írjak egy kommentet, még ha ez az utolsó bejegyzésed, ezen a blogon!
    Hát, mindannyian sajnáljuk, hogy abba hagyod ezt a történetet. De, nem kell elkeserednünk, hiszen még van egy történeted :) Mi köszönjük, hogy olvashattuk ezt a csodálatos storyt! :) Titokban reménykedem...egyszer még kedvet kapsz a folytatásra ;) :) De..ez már a jövő zenéje...

    Ölel, Vanity :)

    VálaszTörlés
  4. Légyszi folytaaaaaaaaaasd!!!! Imádom a történetet és nagyon várnám a folytatááááást!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés