2011. augusztus 13., szombat

6. fejezet I.


- Szia, ismerlek? – kérdeztem az ismeretlen lánytól, aki az ajtóban állt, fülig érő vigyorral. Valahogy nem ugrott be, hogy ismerném.
- Szia, Jessica. Rachel vagyok, tudod a plázából.
- Ja, igen, tényleg. Gyere csak be. – tártam ki az egyik karom jelezve, hogy bejöhet. Amikor belépett, becsuktam az ajtót. – És hogy-hogy itt vagy?
- Gondoltam meglátogatlak, ha már ilyen híres lettél. – reméltem, hogy nem az újságra érti, de ezt a feltételezésemet nem cáfolta meg.
- A mai cikk. A címlapon te és Eric virítotok. Ja, és mielőtt megkérdeznéd, a címedet az újságból tudom. És mi a helyzet Eric-kel? – mindent sejtően mosolygott.
- Semmi, mi lenne? – értetlenkedtem. – Barátok vagyunk. És ha már a barátságról szó esik… talán kicsit jobban is megismerhetnénk egymást.
- Milyen igaz. Te kérdezel, én felelek.
- Rendben, akkor… teljes neved?
- Rachel Moore.
- Hány éves vagy?
- 20 leszek a következő hónapban. – ez így ment kb. 10 percig, szépen mentünk kérdésről-kérdésre, ő is kérdezgetett rólam, így lassacskán mindent megtudtunk egymásról. – És ha San Franciscóban élsz, miért jöttél Svédországba?
- Mert hiába a nagyvárosi élet, a nyaram elég unalmas, különben is itt él az unokatesóm, Brooke. Ő is egyedül lenne itthon, úgyhogy eljöttem hozzá a nyár végére.
- És tényleg nem tudtad, hogy Eric az… Eric a popsztár? – megdöbbent.
- Tényleg nem. Amerikában nem olyan ismert, mint Európában, de most már tudom.
- És mi a helyzet vele? Ne mondd nekem, hogy csak barátkozni akar. A popsztárok nem a lányokkal kötött barátságokról híresek, higgy nekem! Szóval, mikor lesz a randi?
- Ma… lett volna, ha nem egy csaj veszi fel a telefonját.
- Várj csak… egy csaj? A nevét nem mondta?
- Valamilyen Molly… azt hiszem. – Rachel teljesen ledöbbent.
- Na, ne! Ez nem igaz, hogy megint összejöttek!
- Összejöttek?! Molly akkor Eric barátnője? – egy világ tört össze bennem.
- Igen, mármint a volt barátnője. És nem kérdeztél rá Ericre?
- Azt mondta zuhanyozik és nem adta neki oda a telefont. Mindegy, már nem is számít. Lemondtam a randit, szóval mér nem is számít igazán.
- Akkor ma elmegyünk egy buliba? – mosolygott – este lesz, szuper kis partik szoktak lenni erre.
- Menjünk. – egyeztem bele. – Hol és mikor lesz?
- Majd jövök hozzád olyan este 9 fele. – hát ez egy komoly esti-parti lesz. – De nekem mennem kell. Majd akkor jövök.
- Rendben. – kikísértem az ajtóig – Szia! – azzal el is sétált. Nekem sem volt ma fontosabb dolgom, így le is ültünk ebédelni. – És mondd csak Brooke, neked nincs kedved eljönni a buliba?
- Nem, dolgoznom kell. Vagyis ezt inkább egy project kidolgozásának nevezném, mindegy, a fő az, hogy nagyon várom már, hogy dolgozzak rajta.
- John? Még több munka? – vontam fel a szemöldököm.
- Igen, ő már csak ilyen, de nem hiszem, hogy őt is ellepi ilyenkor a munka. Figyelj, elleszel? Nekem el kell ugranom a boltba.
- Persze, menj csak.
- Oké, és nagyon remélem, hogy már elmentek a paparazzik. – elkapta a táskáját és kilépett az ajtón. Lassan felmentem a lépcsőn és besétáltam a szobámba. Különösebb dolgom nem akadt, így leültem a laptopom elé és nézelődtem a neten.
Délután fél 4:
Éppen az ágyamon feküdtem és gondolkodtam. Minden eszembe jutott, minden, amin tudok egy kicsit agyalni. Már csak a tétlenség ellen is. Hallom, hogy csengettek. Lassan lesétálok, kinyitom az ajtót és Eric állt ott.
- Szia, Jess… – egy kicsit meglepett, de nem is vártam meg a mondat végét.
- Szia, miért jöttél? – dühös voltam rá Molly miatt.
- Hát a randi…?
- Elmarad.  De te mit képzelsz? – láttam meglepődött a kérdésemen.
- Mi… miért?
- Elhívsz randizni, de azért még ott van a barátnőd. Ez ezért kicsit szemétség, nem gondolod?
- De várj… milyen barátnő?
- Aki felvette a telefonod, amikor hívtalak.
- Várj, hívtál? Mikor?
- Délelőtt. Nem kaptad meg az üzenetem?
- Nem. Mit üzentél? – hihetetlen, hogy Molly nem mondta meg neki.
- Azt, hogy a mai randi elmarad.
- De miért? – el sem hiszem. Ez a beszélgetés kezd egyre kínosabbá válni.
- Mert a telefonod egy lány vette fel, valamilyen Molly és valaki szerint p a volt barátnőd.
- Igen, annyi igaz, hogy ő vette fel, mert zuhanyoztam. De nem a barátnőm. Szakítottunk, vége, köztünk már nincs semmi. Ma csak azért jött át, hogy megbeszéljük a turnét. A közös számot nem fogjuk akkor elénekelni és az új CD-n sem fog szerepelni. Csak ennyi, semmi több.
- És ezt el is kellene hinnem?
- Igen, mert ez az igazság. Nézd, nekem Molly már csak esetleg egy barát, ha lehetne. Semmit nem érzek iránta. Megismerkedtem egy nagyon széplánnyal, aki el tudná velem feledtetni a volt kapcsolatomat. – Ezen kicsit elpirultam, de azért még, hogy húzzam az agyát, rá is kérdeztem.
- És az a lány elmegy veled randizni?
- Nagyon remélem. Mert tényleg meg akarom őt ismerni. Holnap mennénk el, ha igent mondana.
- Szerintem elfogadja és találkozni fog veled.
- És akkor szerinted hány órára kéne érte mennem?
- A lányoknál a legjobb a fél négy. – mosolyogtam.
- Rendben, köszönöm a tanácsot, akkor megyek érte fél négyre. – telefonja jelezte, hogy egy SMS érkezett számára. Nem lehetett hosszú, mert másodpercek alatt elolvasta. - Remélem, sikerrel fogok járni. De nekem mennem kell, majd még hívlak!
- Rendben, szia! – elhajtott a kocsijával. Nagyon remélem, hogy nem hazudott, mert nem tudnék még egy csalódást elviselni. A délutánomat folytattam tétlenséggel, otthon sem tudtam mit csinálni. Unalmamban már kitakarítottam a szobámat. Este 7-kor elmentem lezuhanyozni, kimostam a hajam és fél 8-ra végeztem is. Mire megszárad magától a hajam, – sosem szerettem hajszárítóval szárítani, mert akkor teljesen szétmegy – az is idő. Kiválasztottam a ruhám, egy kék flitteres koktélruha mellett döntöttem, mivel nem volt nagyon hideg, ami egy kicsit fura.

Mire már a hajam készen volt, kivasaltam. Rachel pontban 9-kor itt volt.
Gyalog mentünk a buliba, nem volt messze. Amikor odaértünk, egy sima, rendes lakáshoz vezetett Rachel. Bekopogtunk, ott egy srác hátra a kertbe támogatott minket. Ott már nagyban folyt a parti, a medencébe ugráltak, mindenki pólóban és térdnadrágban. Úgy látszik, kiélvezik, hogy nincs annyira hideg. Svédország meg tud lepni. Az asztalon a sok pia, étel is volt kikészítve, a DJ-nek nevezhető srác, aki a zenéket adta és keverte a legújabb számokból válogatott. Nagyon jó volt a hangulat. Majd fújták ránk a habot. Mindig is imádtam a hab-partykat. Egy kis idő után az idegenvezető srác, aki mutatta nekünk az utat, szintén beengedett még valakit, akit én már nagyon jól ismertem. Mondhatni, örültem neki.

1 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Ez a rész nagyon tetszett! Bár a többi is ;) :D
    Sosem voltam a szavak embere, ezért ez a komi sem lesz a legnormálisabb... :/ Mindegy.
    Egy szóval: IMÁDOM *.*

    Várom a kövit.
    Pusz: ßlack$tar :)

    VálaszTörlés