2011. augusztus 4., csütörtök

2. fejezet

Együtt szálltunk le a buszról, és ahogy mondta James, a haverjai ott is voltak. 4-en bementek a plázába, Brooke addig félrehúzott az épület előtti padra.
- Miről beszélgettetek? – kérdezte mindent sejtően.
- Semmi különösről. Megtudtam a nevét.
- És hogy hívják?
- James. A vezetéknevét nem tudom, mert nem kérdeztem.
- Pedig tudnod kell a leendő pasid vezetéknevét.
- Nem a leendő pasim…
- Akkor a mostani? – ekkor már felállt a padról és a plázába indult.
- Nem. Alig 2 hete szakítottam Sammel. Nem akarok egy újabb kapcsolatot az életembe.
- Ugyan már! Sam egy szemét volt, el kell felejtened és ebben egy másik pasi segít a legtöbbet.
- Igazad van. El fogom felejteni, tudod, hogy sosem sírtam egy fiú után sem, így most sem fogok. – beléptünk az épületbe és a lift elé álltunk.
- Szóval, hogyan fogod meghódítani?
- Nem tudom, de ki kell találnom valamit. James, jövök!
- Hova mész? – kérdezte a hátam mögül egy hang. nem akartam elhinni, de James volt mögöttem a haverjaival. Ez nagyon ciki volt.
- Öhm, sehova. – kinyílt a lift ajtaja, de én Brooke-ot elrángattam a mozgólépcsőig. Arra felálltunk és úgy mentünk fel a 2. emeletre.
- Miért nem a lifttel mentünk?
- Mert eléggé kínos volt a helyzet. Nem is figyelted?
- Ja, az hogy „James, jövök!”? – nevetett ezen, de nekem egyáltalán nem volt kedvem nevetni.
- Igen. De melyik filmet fogjuk megnézni? – tereltem a témát, de Brooke-nak csak megragadt.
- Tudod, van olyan film, hogy „James, jövök!” vagy a „James meghódítása”, de van olyan is, hogy…
- Oké, Brooke, felfogtam. De komolyan mire ülünk be?
- Mit szólnál a Harry Potterhez?
- Vígjátékot akartam, de ez is megfelel. – felértünk, megvettük a jegyeket, két kólát és egy nagy csomag popcornt, amit ketten is nehezen fogunk megenni. Bementünk, elfoglaltuk a helyünket. A reklám alatt megettük a popcorn felét, szóval szerintem kettőt kellett volna venni, de már mindegy. Végignéztük a filmet, meg kell hagyni, elég jó volt az előzőhöz képest. Amikor kisétáltunk a teremből, indultunk a pizzázóba, de csak két üdítőt rendeltük, mert a popcorn nagyon sós volt, szomjasak voltunk. Amikor Brooke kikérte az innivalót, azt asztalhoz hozta és leült elém. Ismét feltűnt James a többiekkel. Amikor meglátott, odajött hozzánk. mindannyian leültek mellénk. Elfértünk, hiszen az asztal 6 személyes volt. persze ilyen udvariasak, kérdezés nélkül leülnek, de nem nagyon zavartak.
- Mondd csak, Jessica, lenne kedved eljönni velem holnap valahova? – kérdezte James.
- Holnap? Talán. Hova mennénk?
- Bárhova. Tengerpart, étterem, park, ahova csak akarod.  Kicsit húztam az agyát, de végül is beleegyeztem.
- Persze.
- Szuper, akkor holnap fél négyre ott vagyok nálatok… ha tudnám, hol laksz. – leírtam egy papírra a címemet és odaadtam neki.
- Nemrég költöztünk ide, de ez az unokatestvérem címe. – mutattam Brooke-ra.
- Nekem mennem kell, de majd még beszélünk. Netán a telefonszámod…? – Valami más még? Beírtam a telefonjába a számom, azzal el is mentek. Amikor eltűntek, egy lány jött oda hozzánk.
- Szia, Rachel vagyok. Jól láttam, hogy te Eric Saade-val beszéltél?
- Ki azaz Eric Saade?
- Aki az előbb itt volt. Ő. – mutatott – tudomásom szerint – Jamesre.
- Őt Jamesnek hívják. Nem tudom, ki Eric Saade. – azt hittem, hogy viccel, de arckifejezése elég komoly volt, mintha rajongana érte.
- Ne hülyéskedj! Ő Eric Saade, a svéd popsztár, minden tini lány érte rajong. Nem Jamesnek hívják. - megdöbbent arccal figyeltem rá.
Megmondhatta volna, hogy ki ő, hiszen nem ismertem. James, azaz Eric hazudott nekem? De miért, ha találkozni akart velem? A holnapi randink kérdőjeles lett.

1 megjegyzés:

  1. Akkor mégis fanfiction? :D
    Nagyon tetszik, nyomulós egy pasival van dolgunk xD
    Siess <3

    VálaszTörlés