2011. szeptember 21., szerda

Harmadik dííj ^^

Sziasztok!
El se hiszem, de már a harmadik díjamat kapom! Nagyon szépen köszönöm



Szabályok
1. Tedd ki a logót a blogodra!
2. Köszönd meg annak akitől kaptad!
3. Írj magadról 5 dolgot!
4. Küldd tovább 5 embernek!
5. Értesítsd őket a díjazásról!




5 dolog rólam: 
- Nyolcadikos vagyok, elég jó jegyekkel :D
- Magyarok közül nagyon szeretem Kasza Tibit, a Hooligans-t. :)
- Éppen egy könyvet tervezek írni, amit persze csak én fogok olvasni. :D
- Terveim között szerepel, hogy kiutazzak Svédországba ( :D ) vagy Amerikába.
- Van, amikor bepörgök és olyankor elég sokat szoktam beszélni, de nem tehetek róla, csak úgy ömlik belőlem a szó. :D 
5 blog:






1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én is nagyon szépen köszönöm a díjat, és hogy rám gondoltál :)
    Csak most vettem észre, hogy kértél egy cserét a másik blogomra:$
    Persze, hogy benne vagyok :)) Máris kiteszlek:P
    Üdv:Lexxi :)

    VálaszTörlés